men jag vet att allting kommer ordna sig om jag får somna brevid dig

varför ska jag behöva känna såhär för dig? jag ville bara att vi skulle va vänner men så strulade du till det och hur slutade det?! ...jo, med att jag har känslor för dig och du vill bara sluta.

jag vill bara ha dig tillbaka jag, vill bara ligga i din famn igen och känna doften av dig och veta att allt kommer bli bra igen. känna dina armar runt min midja, höra andetagen du tar, känna värmen från din korpp och bara låta mig uppslukas av dig.

men nu får jag inte känna det igen. du är inte samma person som innan. du behandlar mig som om du inte känner mig, tills du "tycker det är passande" och då utnyttjar du mina känslor för dig.

jag tror tyvärr inte detta är inbillning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0