addicted

Då var man beroende igen.


Jag är starkare än jag vill var. Det hade vart lätt att skita i allt och bli heltidsberoende igen, men jag vet att det inte tjänar nått till. Jag vet att det inte gör mig lycklig. Det får mig bara att va osocial, förstör skolan och mina vänner kommer med större sanolikhet att glida iväg. Det har en tendens att bli så när det ända man vill göra är att kolla på tv-serier dag ut och dag in. När det ända man kan tänka på i skolan är karaktärerna i serien och vad de skulle göra och säga i olika situvationer. Jag vill hälldre fokusera på mina dagdrömmar en mitt eget liv.

Men jag är som sagt starkare än jag vill vara. Jag KUNDE skuta kolla innan. Jag åker hem, där mina föräldrar hidrar mig från mitt beroende istället för att stanna här i stan, där de inte kan göra nått åt det. Jag klara av att tänka på andra saker än mina tv-serier.

Men jag är fortfaradnde beroende. Mitt behov för det sociala har nästan försvunnit. Jag skulle klara mig med mina serier..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0