long time no see

Det var längeasen jag kände så här (när jag såg dig sist)
Jag känner mig nerbruten och vill bara att någon ska laga mig. Eller ja.. jag vill rättare sagt att du ska laga mig. Jag vill ha dig tillbaka. Jag vill ha den tiden som gick för fort. Tiden då vi var vänner. Jag visste att det inte var en bra ide att se dig, och jag ville det inte heller, men jag trodde inte att det skulle vara så här jobbigt.

En och en halv timme var vi i hallen. Hur skulle jag kunna spendera nyår med dig om jag inte ens klarar av en och en halv timme i hallen? nä, jag tror det blir bäst att jag lägger det/dig bakom mig igen, och skuter upp dagen jag måste se dig igen. Det kommer nog alltid vara jobbigt att träffa dig..

Ilska, saknad, uppgivenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0